Post by vilbirovidis on Feb 9, 2022 21:58:38 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Rising Super Chef - Cook Fast ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Rising Super Chef - Cook Fast IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod fler nycklar ▞▞▞
▞▞▞ Rising Super Chef - Cook Fast 2022 version ▞▞▞
Jag har problem med att mitt spel kommer förbi initialiseringsstadiet...mitt spel kommer inte att starta. Jag har missat två dagar av mina medlemserbjudanden som jag betalar en månatlig prenumerationsavgift (sedan 2019). Jag är på väg att avinstallera men jag gillar verkligen det här spelet...usch! Är det bara jag som har problem?
Bra bilder och superroliga kartor. Thx.🙂
Älskar spelet men ibland lite klibbigt eller långsamt när man försöker ge mat till kunder.
Hur låser jag upp nivå 17? Karta 17 är Frankrike. Det är låst. Är det karta 17 tillgänglig att spela? Jag har spelat alla nivåer och resten är låsta. Jag skickade en skärmdump. Vet inte varför du inte förstår vad jag säger. Kartor efter 16 är låsta!
Det här var intressant men alla nivåerna blev klara så jag funderar på att ta bort det
Spelade till nivå 30, kunde inte gå vidare med ny karta. Vänligen vägleda. Om jag avslutar spelet efter att ha spelat på 30-nivå, måste jag återigen starta om spelet igen. Idag klarade jag spelet och loggade in igen men samma fel visas. Vänligen vägleda, eftersom jag inte kan spela de ytterligare nivåerna
Ditt spel känner inte igen den koreanska grönsaksriskakssoppan i platsmålen. Summan är kvar på noll. Det börjar på nivå 27 i den koreanska maten. Tack för informationen på nivå 32.
Sedan senaste uppdateringen kan jag inte öppna skodelen av butiken. Spelet bara kraschar. Jag kan inte logga in på Facebook heller, så det finns ingen chans att jag ska bjuda in någon att skaffa biljetter till några av föremålen 🤷♀️ Det är bara mycket mer glitchy nu och inte lika roligt att spela. ÅH OCH du har minskat mängden anteckningar vi får för att slutföra så många nivåer i rad!
Rising Super Chef - Cook Fast Arcade xmav
Fantastiskt spel att spela! Håller dig på tårna, fartfyllt spel!
Var ett grymt spel.. orkar dock inte längre för kunderna vill beställa allt som involverar samma matlagningsutrustning och utan att kunna uppgradera, beställningar tar en evighet, mer popcorn delas ut eftersom fler blir förbannade över att jag' jag tar för lång tid! Inte roligt.
Fantastiskt spel jag älskar att spela det här spelet jag kan inte lägga ifrån mig det här är hur spel ska göras. Jag har inte betalat några pengar alls för det här spelet. Om du vet vad du ska göra behöver du inte göra det.
Rising Super Chef - Kochen Arcade gmn
Borde ge oss 6 minuter att laga maten och ge den till kunderna för de går ganska fort och 2 minuter är inte tillräckligt länge eller minut är det inte tillräckligt länge för att få alla människors mat men förutom det gillar jag det här spelet önskar bara att de hade mer tid, vi hade mer tid att ge dem maten
roligt spel, bra tidsdödare. men jag gillar inte att det är svårt att ibland få $-målet när du inte har "premiumingredienser" jag har inga vänner som spelar och jag kommer inte spendera riktiga pengar för att få ingredienserna
Det är ett roligt spel, jag älskar det så mycket! Men förlåt om jag inte kunde ge 5 start, det är för att jag inte vet vad som kommer att hända med spel och nivåuppgradering...Jag kommer säkert att ge en recension igen efter att ha avslutat det här spelet👍. Tack
Jag har spelat det här ett tag och är så upprörd för när jag försökte spela det idag insåg jag att jag var tillbaka på nivå 14 mina pengar var borta mina mynt var borta alla mina nivåer som jag klarade var borta och jag försökte se gjorde jag stängde av mina Facebook-anslutningar och jag försökte inte avinstallera än ominstallera det fungerade inte kan någon snälla hjälpa mig att komma tillbaka till mina ursprungliga nivåer för annars tänker jag inte börja om för det tog mig för lång tid och mycket tid och ansträngning bara för att komma dit
Det här spelet är roligt och spännande! Jag tycker om att lära mig alla nya recept 😋
Pocket Ants: Colony Simulator Strategy wrlg
Jag var ett stort fan av spelet, men det uppdaterades igår och det tog alla mina pengar och kockkepsar samt presenter från Facebook-vänner. Är detta vad som händer efter en uppdatering skulle jag hellre avinstallera eftersom jag spenderade pengar på alla tre föremålen och nu är alla borta.
Det är ett fantastiskt spel jag älskar det, bara det att jag inte kan spela offline men det är inte en stor sak jag rekommenderar det här spelet till alla som vill ladda ner det 👌👌👌❤️
Bra spel lätt att spela stress remover
Jag älskar att spela det här spelet men du kan inte utan att betala mycket pengar eftersom spelet bara är pengarorienterat. Mitt råd, spela det inte, det är inte rättvist, oavsett hur bra du är, och jag är bra på det. Jag kommer att avinstallera det och aldrig spela det igen. Slösa inte dina pengar på det! Bara synd egentligen
Ett mycket utmanande och fartfyllt spel.
Rising Super Chef - Cook Fast Žaid. automat. oyt
För närvarande på karta 11 nivå 41 och den har kraschat 3 gånger i rad mitt i nivån. Jag har tappat 3 av de nya sköldarna eftersom jag hela tiden måste starta om. Edit: det händer bara varje gång jag använder skölden. Ingen annan specialfunktion verkar påverkas.
Jag älskar det här spelet men det är så hårt arbete
Älskar det här spelet! Skulle ge det 5 stjärnor men du måste vänta för länge för att kunna uppgradera din utrustning. Dessutom kostar det alldeles för mycket för nya outfits. Jag tycker också att du borde få fler av dessa biljetter varje månad om du gick med i klubben för $4,00 i månaden. Man får verkligen inte mycket för det! Så jag skulle säga 5 ☆ för det faktiska spelet, 3 ☆ för allt annat.
Rising Super Chef - Cook Fast Arkadne igre qlju
Jag skulle älska att ge 4 stjärnor för även när du försöker avsluta men det slutar för att du vill att du ska använda pengar..älskar det här
Det hade ingen substans 2 spelet. De har samma kakskärare (nästan identiska) massor av matlagningsspel verkar 2 fall n2 en ocean av redundans... De ger dig ett val av annonser som poppar varannan sekund (det känns som att jag får AD whiplash AD AD AD AD, betala för inga annonser medan du spelar vårt skitiga spel. Dessutom var grafiken hemsk (ingen kontroll över vad som visas på ditt spel? Det är lite oroande) spel fortfarande sux med eller utan annonser
Spelet är jättebra. Men det blir utmanande (vilket jag tycker om) men det verkar som om du tvingas köpa premiumingredienser bara för att nå ett grundläggande monetärt mål.
Utmärkt upplevelse Trevlig avkopplande
Utmanande och blir alltid mer och mer snabb. Älskar det.
stjärnorna är att köpa livsenergi & skor, minns inte om 1:a outfiten var stjärnor eller kockmynt? den gröna räkningen kontant-🙄 så dåligt, är att köpa boostar & vissa apparater, & 9gröna räkningar=3ea av en premiummat som ökar $ av rätter=mer kockmynt! Vad är överflöd av mynt FÖR? FB-kuponger för att "lösa in" apparatgåvor för att fortsätta spela om inte släcka räkningar? inte en facebookare, jag är snart klar! Uppdatering: har inte sett en spinner, får inte kartbelöning, KAN INTE göra något FB! dåliga utvecklare har alltid ursäkter och skyller på oss
Jag gillar det här mycket, men det finns något jag inte vill i det här spelet. allt handlar om medlemskap ect det fungerar inte ordentligt och medan du spelade spelet eller så kommer tjejen att vara långsam och svårare att röra sig. är det här på riktigt? allt jag behöver använda i spelet behövde ett medlemskap ect bla. bla. bla. Varför? snälla uppgradera.
Jag har försökt spela spelet men allt det gör är att gå runt i cirklar där jag inte kan spela spelet. Vänligen fixa problemet som jag verkligen skulle vilja spela. Detra
Snyggt och superspel 👌 Jag gillade det väldigt mycket men det finns ingen uppdatering i maskiner, bara 1 skål eller något finns där så att de borde göra 2 .plzzzz
Jag super älskar detta. Jag hoppas att du lägger till fler nivåer. Det bästa spelet någonsin!
Det här är det bästa spelet. Men jag vill att spelet av misstag raderas så att vi kan installera det senare och börja från den nivån där vi var innan vi tog bort det. Så snälla ge oss den här spelmöjligheten också. MEN DET ÄR ETT BÄSTA SPEL.
Gillar köksscramble bättre men kan inte spela på grund av 2022-uppdateringen
Jag fick snabbt svar från deras team om att använda premiumingredienser för att få fler mynt. Jag har över en miljon mynt! De gör INGENTING i det här spelet!! Du kan bara komma någonstans om du betalar pengar för att få dina pengar för spelet eller gör den månatliga kockklubben. Jag bestämde mig för att börja om på nytt för att se vad som skulle hända. På nivå 3 fick jag inte 3 stjärnor. Och jag fick 1 stjärna på nivå 5. Inte värt tiden. Tråkigt eftersom jag gillar konceptet med ditt spel. Bara inte för att du inte kan få konsekvens eller sanna belöningar.
min erfarenhet har varit bra hittills men idag var tyvärr inte bra. Jag köpte för mer dollar och mina 99 cent drogs från mitt konto men jag fick inte mina dollar. Jag har kontaktat utvecklaren via e-post men inget svar ännu. Jag älskar spelet och skulle vilja få vad jag V betalade för eftersom min köphistorik visar att jag är en ivrig spelare. men jag kan inte ta emot mitt köp, jag kommer att begära en återbetalning
Spelet är roligt, men för många saker händer för att distrahera och göra dig redo för misslyckande. I slutändan måste du spendera pengar för att spela och mängden dollar du får går väldigt fort. Nivå 261 Mitt spel är inte ihopkopplat med facebook. Så du håller med, du måste spendera pengar för att spela. Jag har spenderat pengar. Om du behöver ett visst antal karaktärer för att dyka upp, bör de ibland dyka upp så många.